sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Nämä haluan bubbleroomilta....ja heti heti!!!

Tai jos toho otsikkoon nyt lisään, että sitten kun olen oikein rikas eikä minun tarvitse yhtään miettiä kuinka paljon rahaa kulutan. Oi kuulostipa hyvältä tuo edellinen lause, mutta se on vain sitä haaveilua kun voitan lotossa enkä ees ikinä lottoa =D ! Tässä must have jutut siis bubbleroomilta.

Friis&Companyn iloinen ja hieman sporttinen laukku TÄÄLTÄ


Ihanan vihreät farkut, jotka vielä alessa TÄÄLTÄ

Suloiset kukkamaiharit TÄÄLTÄ


Leokuvioinen bomber takki TÄÄLTÄ


Ihanan pirteä sadetakki TÄÄLTÄ


Nämä ihanat rock housut TÄÄLTÄ


Bang Bang paita TÄÄLTÄ


Aivan ihana jakku TÄÄLTÄ


Super suloiset farkku shotsit TÄÄLTÄ


Tämä aivan huippu toppi TÄÄLTÄ

Voiko olla jotain coolimpaa TÄÄLTÄ

Suloiset hyvä mielen tennarit TÄÄLTÄ

Ihanat väriläiskät TÄÄLTÄ

Siis löytäsin tuolta vaikka mitä, varsinkin kenkiä joka lähtöön. Oon aina ollut huono pitämään / ostamaan kesävaatteita tai kenkiä, mutta tänä kesänä meinasin tehdä poikkeuksen. En tunne oloani kotoisaksi yleensä missään liian korkeissa kengissä vaikka ne kyllä olisivat hyvä lisä tähän minun 153 centtiä pitkään runkoon. Voisin ehkä näyttää normi mittaiselta tai no miten se ny määritellään kuka on normi mittanen, mutta kyllä minä lyhyt olen ei siitä mihkään pääse. En kyllä koskaan ole ollut mitenkään katkera siitä että olen tällänen pätkä enkä ole koskaan ole halunnut olla pitempi viihdyn ihan hyvin täällä maan tasalla.

1 kommentti: